PYYNTI - VEIKOT

Silakka pilkki jouduttiin perumaan koronan vuoksi.

Kilpailukalenteri 2021 on päivitetty, osa tiedoista on auki vielä. Seuratkaa sillä muutoksia tulee varmasti vielä.

Vielä puuttuu jäsenmaksuja v. 2020 tarkistathan oman tilanteesi.                                                                                                        kiitos

Seuran Vuosikokous pidettiin kahvila Marissa 04.03.2021Kokouksessa vahvistettiin jäsenmaksuksi v.2021 15€.  Voit maksaa maksun viitteellä 1300  seuran tilille :

FI43  4510 7520 0615 65         Kiitos

Pyyntiveikot

Tampereen seudun Pyynti-Veikot ry on kalastus- ja metsästysseura, joka perustettiin jo vuonna 1955. Jäseniä seurassa on tällä hetkellä noin 187. Seuran omistama Erämaja sijaitsee Sahalahdella Längelmäveden Eräsaaressa ja on jäsenten vapaassa ympärivuotisessa käytössä. Pyynti-Veikot järjestää kalastus- ja ampumakilpailuja sekä jäsentensä että muiden seurojen kanssa aina liikennelaitosten SM-tasolle saakka. Toimintaan kuuluvat myös erilaiset retket aina Riihimäen Erämessuista ja joulukuiseen Kinkkukisaan.

Seuran toimihenkilöt tavoitat parhaiten alla olevista puhelinnumeroista

Puheenjohtaja :
Jouko Hakala, puh. 0400805948